• English
  • Lietuviškai

Kelionės patarimai

Latvijos pakrantė 2019

Latvijos pakrantė 2019

Latvija (Latvia, Europe)
Kovo 15 – Kovo 17, 2019. Du keliautojai, 3 dienų kelionė

Kovo 15 d., penktadienis, 2019

Suplanavome kelionę aplink Latvijos pakrantę. Keliavome elektromobiliu, kiek galėjom automobilį krovėm nemokamose įkrovimo stotelėse Lietuvoje, po to Latvijoje mokamose krovimo stotelėse. 1:00 pm su 60 % baterijos išvykom iš Kauno link Rygos. 3:00 pm stojom įkrauti elektromobilį šalia “Raubonių’ parko (‘Dino park zoo’), baterijos likę 32%. Per tą laiką aplankėm ‘Ąžuolpamūšės’ piliakalnį, kuris buvo netoliese.

4:40 pm turim 100 % baterijos, keliaujam link Rygos. Atvažiavę iki Jelgava miesto Latvijoje, bandėm krautis elektromobilį. Jų stotelėse kiekvieną kartą paleidus įkrovimą yra nuskaičiuojamas EUR 50 depozitas. Tukumas miestelyje paleidom įkrovimą per kitą programą, kuri vėl nuskaičiavo EUR 50 depozitą. Krovėmės virš 20 minučių, tai mums kainavo [EUR  5,81], pakrovė 17,7 kw, nuo 53 % iki 80-%.

8:50 pm važiuojam link Engure miestelio. Per kambarių rezervavimo sistemą susiradom ‘Srautini’ sodybą ir tiesiog ten nuvykom. 9:30 pm mus priėmė nakvynei už [EUR 15 x 1 asm.] (dvivietis kambarys, viena nakvynė)

Kovo 16 d., šeštadienis, 2019
12:00 pm pajudėjom nuo nakvynės vietos su 72 % baterijos. Stodavome palei jūrą, pasigrožėjom miškais.

1:40 pm įvažiavom į Ruoja miestelį. 2:30 pm aplankėm ‘White dune‘ (Baltasias kopas). Ėjome neilgu pažintiniu taku.

Toliau kelionę tęsėme link pagrindinio tikslo – Kolka miestelio. Pasiekę tikslą, stovėjom paplūdimio iškyšulyje – Kolkasrags, iš dešinės pusės mus supo Baltijos jūra, o iš kairės pusės Rygos įlanka. Kolka miestelis turi gražią pakrantę, nuostabius miškus.

4:00 pm važiavom iš Kolka link Ventspilio miesto. Sustojom apžiūrėti ‘Pine natural trail, birth wathing tower‘. Užlipom į apžvalgos bokštą, nuo kurio atsiveria vaizdas į miškingą vietovę, paplūdimį bei jūrą.

5:30 pm pasiekėme Ventspilį, tačiau neveikė elektromobilio krovimo stotelė (0069 stotelė). Stotelė užstrigo, nes pistoletas nebuvo įdėtas į jo vietą, todėl į jo vidų prilijo lietus. Į įkrovimo pistoletą pūtėm orą, valėm, kratėm, vistiek išmetė krovimą. Daugiau stotelės neįjungėm, nes kaskart nuskaičiuoja EUR 50 depozitą už paleidimą, tai mūsų nuomone visiškas absurdas, nes sąskaitą atsiunčia iš karto už kiek faktiškai pasikrovei, bet depozito negražina (reikėjo laukti apie savaitę laiko). Taip nutinka kaskart jungiantis krauti elektromobilio. Dėl tos priežasties, turite sąskaitoje turėti ne tik pinigų kelionės išlaidoms, bet ir visiems depozitams padengti. Planas B – važiuojam į kitą stotelę. Dėl neveikiančios infrastruktūros sugaišome nemažai laiko, nuvažiavome papildomus 100 kilometrų pirmyn – atgal ir meldėmės, kad kitoje stotelėje galėsime pasikrauti automobilį, nes baterija mažėjo, o plano C nebuvo. Krovimo stotelė veikė, bet įkrovimas pasileido tik iš antro karto, nes pirmą kartą paleidus įkrovimą pakeitėm kalbą ir stotelė užstrigo, nurodė pajungti iš naujo, ir vėl nuskaičiavo EUR 50 depozitą. Pakrovimas vyko virš valandos laiko iki 83 procentų, krovimas kainavo [EUR 18,60], 56,4 kw, 77 minutės krovimo. 8:00 pm važiavome link Ventspilio miesto, užsakiau apartamentus ‘Modern apartment by sea and parks‘ [EUR 26] (dvivietis kambarys, viena nakvynė). 9:00 pm atvykom į nakvynės vietą. Vakare pasivaikščiojome Ventspilio prieplaukoje, nuėjome iki švyturio. Ši prieplauka mums labai patiko

Kovo 17 d., sekmadienis, 2019
11:30 am išvykome iš nakvynės vietos. 1:20 pm pasivaikščiojom prie molo/švyturio Liepojos mieste. Buvo pavydu, dėl to, kad Latvijoje yra padarytos automobilių stovėjimo aikštelės prie pat jūros, čia buriavosi automobiliai praleisti laiką net ir labai vėjuotu oru.

2:50 pm su 20 % baterijos netoli Papės kurorto sustojom įkrauti elektromobilio. Po to jau krovėm elektromobilį Lietuvoje, Klaipėda – Kaunas greitkelyje, nemokamose krovimo stotelėse. Iš viso nuvažiavom 1050 km. Mokamai mes pasikrovėm 85 kw, kurie mums kainavo [EUR 28,31], kadangi Lietuvoje krovėme automobilį nemokamai tai 100 km mums kainavo EUR 2,7. Pigu, bet tik dėl nemokamų stotelių Lietuvoje, o realiai Latvijoje mums 100 km būtų kainavę EUR 6,5. Jeigu būtume važiavę 110 km/ h, tai 100 km gautųsi EUR 7,5. Per šią kelionę buvo rezervuota EUR 300 depozito, kai faktiškai pasikrauta už [EUR 28]. Iš esmės jų stotelės geros, visos veikė, tačiau buvo programos bėdos. Dėl to, kad pistoletas neįkištas ir šlapias – tai čia žmonių kaltė, o ne krovimo stotelės, gaila, kad operatoriai nemato, kad jis neįstatytas tinkamai. Be to, paskambinus operatoriams, kad dėl jų stotelės klaidos išmetė krovimo klaidą, mes prašėme jų paleisti stotelę arba grąžinti depozitą. Jie pasakė nieko negalime padėti, nes operatoriai tik išklauso, perduoda problemą ir tuo jų darbas pasibaigia. Operatoriai kaskart siūlo naudoti kitą programėlę, net nesigilindami, kad čia ne programos ar paleidimo problema, o mechaniniai gedimai. O šiaip stotelių daug. Trūko stotelės Kolkos mieste, nes nuo Engure iki Ventspilio gavosi nemažai kilometrų, be tarpinio krovimo, nes kai Ventspilyje neveikė stotelė, tai sukėlė problemų. Beje programoje (be.energised) kaina parodyta 15 ct/min., mums gavosi 24,20 ct/min. Turbūt su jų kortele kaina 15 ct., pavertus į kw gaunasi apie 33 ct/kw


Shopping cart

Subtotal
Shipping and discount codes are added at checkout.
Checkout