• English

• Užsukome asmeniniais reikalais netoli Szumowo miestelio
• 11:00 pm tęsėme kelionę

Gruodžio 29 sekmadienis, 2019
• 00:38 am atvažiavom iki Varšuvos “Makro” (adresas: al. Jarozolimskie 184, 02-486 Warszawa, Poland) prekybos centro įkrauti elektromobilio baterijos. Planavome įkrauti automobilio bateriją prie “Lidl” (adresas: Stacje Ladowania, Lidl) prekybos centro, tačiau įkrovimo stotelė neveikė.
• Nakvynė Varšuvoje prie “Makro” prekybos centro
• 10:00 am atsigėrėme kavos “KFC”, kuri yra prie pat “Makro” prekybos centro [EUR 1.63 / PLN 6.95 x 1 puodelis kavos]
• 10:30 am pajudėjome link Radom miestelio
• Įkrovėm elektromobilį “Stacja Palin Orlen” degalinėje (adresas: Radomska 18, 26-800 Suche, Poland)
• Atsigėrėm kavos [EUR 1.41 / PLN 5.99 x 2 puodeliai kavos]
• 11:00 am važiavome link Krakow miesto
• 3:00 pm atvykome į “IKEA” (adresas: Josepha Conrada 66, 31-357, Krakow, Poland). Čia pietavome kol krovėsi elektromobilis [EUR 8.91 / PLN 37.95 x 2 žmonių pietūs]
• Užsukome į vieną iš Krakow “Tj Maxx” parduotuvių. Kol apsipirkinėjau, automobilis buvo kaaunamas vienoje is Krokow “Orlen” degalinių
• Sutemus aplankėme Krakow senamiestį. Automobilį nemokamai priparkavome prie pat Wawel Royal Castle. Nuo čia ėjome pėsčiomis per šventiškai pasipuošusį Krakow senamiestį iki pat Catholic Parish of the Holy Cross bažnyčios. Pasivaikščiojome po išties gražią Kalėdinę mugę, kurioje buvo galima įsigyti puikių siuvenyrų bei skanėstų
• Po ekskursijos po Krakow senamiestį, kelionę tęsėme link Zakopane miesto, pietų Lenkijoje
• Elektromobilį įkrovėme Zakopanes mieste “Orlen” degalinėje (adresas: Ustup 1B, 34-500, Zakopane)
• Įkrovę elektromobilį važiavome į Zakopanės miesto centrą
• Automobilį palikome krautis greitoje stotelėje Zakopanės miesto centre (adresas: Tadeusza Kosciuszki 13, 34-500, Zakopane/ rie Urząd Miasta)
• Pasivaikščiojome Zakopanės mieste. Lauko temperatūra siekė -14 laipsnių šalčio. Džaugiamės tikra žiema. Pavalgyti užėjome į “Kolorowa” kavinę. Kadangi buvo vėlus metas, buvo galima rinktis tik iš BBQ meniu. Skanavome Kielbasa dešrele [EUR 3,76 / PLN 16], Szaszlyk wieprzowy šašlyko kepto ant iešmo [EUR 6,34 / PLN 27], Wino Grazane karšto vyno [EUR 2.82 / PLN 12], Žyviec beczkomy alaus [EUR 2.35 / PLN 10]

Gruodžio 30 pirmadienis, 2019
• 01:00 am iš Zakopanės miesto centro važiavome atgal iki “Orlen” (adresas: Ustup 1B, 34-500, Zakopane) degalinės. Čia krovėm elektromobilį ir nakvojome
• Ryte pusryčiavome “McDonald’s” greito maisto restorane [EUR 2.81 / PLN 12 x 2 asmenų pusryčiai]
• 10:30 am pajudėjome link Poprad miesto Slovakijoje
• Palikome įkrauti elektromobilį (adresas: Mnohel’ova 829/11, 058 01 Poprad, Slovakia), o per tą laiką nuėjome iki Poprad tatry train station traukinių stoties. Pasiemėme traukinių tvarkaraštį, informacijoje pasidomėjome traukinio bilietų kainomis
• Toliau važiavome link atostogų nakvynės vietos “Garni Limbovy Dvor“, kurią užsisakėme per Booking sistemą (adresas: Vrbov 153, 059 72 Vrbov, Slovakia). Čia mus pasitiko angliškai kalbantys namo šeimininkai, kieme įsikūręs mini zoologijos sodas bei gražūs vaizdai į kalnus. Viešbutukas tvarkingas, gražiai įrengtas, kambariai labai šilti. Yra virtuvė, kurioje galėjome naudotis virduliu, mikrobangų krosnele, kavos aparatu, taip pat buvo du šaldytuvai pasidėti gendantiesms produktams
• Pailsėję važiavome iki L’ubica ir Kežmarok miestelių. Apsukome ratą automobiliu, nes miesteliai nedideli, nelabai yra ką pamatyti
• Tuomet vykome pasivaikščioti į vakarinį Tatranska Lomnica miestą. Šis slidinėjimo kurortas turi parką, yra jaukus ir nedidelis
• Toliau aplankėme netoliese esantį Vysoke Tatry miestelį. Šis slidinėjimo kurortas buvo labai pasipuošęs šventiniu laikotarpiu. Pakeliui link Vysoke Tatry, prie “Penzion Partizan” (adresas: Vysoke Tatry 10, 062 01 Vysoke Tatry, Slovakia) viešbučio pamatėme panoraminę aikštelę, nuo kurios matėsi visas Poprad miestas. Vaizdas tikrai labai žavingas!
• Po to susiradome kur stoja traukinys Vysoke Tatry, kuris važiuoja nuo Poprad miesto. Pasižiūrėjome trasas nuo kur pradėsime planuotą žygį į kalnus
• Grįžtant link viešbučio sustojome į “Tesco” parduotuvę nusipirkti maisto [EUR 30] , ji veikė iki 10:00 pm. “Lidl” parduotuvės veikė tik iki 8:00 pm
• Nakvynė viešbutyje

Gruodžio 31, antradienis 2019
• Ryte pirkome viešbučio pusryčius [EUR 4 x 1 asm.]. Pusryčių meniu: mėsytės, suriai, kiašinienė, arbata, kava, sultys, jogurtai, sausi pusryčiai, duona
• Po pusryčių ėjome į kitoje gatvės pusėje esančias pievas iš kurių atsiverė graži kalnų panorama
• 10:00 am nuvažiavę į Poprad miestelį palikome įkrauti elektromobilį (adresas: Mnohel’ova 829/11, 058 01 Poprad, Slovakia) (mokamas parkavimas), o patys lipome į traukinį iš Poprad tatry train station ir vykome į Vysoke Tatry – Stary Smokovec train station [EUR 1.5 x 1 bilietas, į vieną pusę]. Kelionė traukiniu truko apie 30 miničių, kurios metu grožėjomės kalnų vaizdais
• 10:30 am pradėjome žygį pėsčiomis į Hrebienok kalno viršūnę 1285 m.n.m. Iki šios viršūnės galima kilti keltuvu, kaina 18 eur pirmyn – atgal. Manau šiek tiek turintiems noro ir sveikatos nereikia keltuvo, nes trasa iki viršūnės nėra stati, ar sunki. Žiemos metu takeliai išminti, tad tampa slidūs. Rekomenduoju turėti kalnų batus, arba batus kurie neslysta
• Užkopę pasimėgavom kalnų panorama, atsigėrėme gėrimų vienoje iš kavinių ir patraukėme link kitų trasų
• Pasirinkome toliau lipti iki Zbojnicka Chata, mėlyna trasa. Tai sunkesnė trasa, lyginant su raudona trasa iki Hrebienok. Viršūnės aukštis 1960 m.n.m., o kelionės laikas 2:30 h. Galima rinktis tokios pat trukmės kelionę raudona, lengvesne trasa iki Teryho Chata 2015 m.n.m. Abiejose trasose galima grožėtis kriokliais ir čiurlenančiais upeliais. Mūsų pasirinkta trasa gana sudėtinga, nes takelis siauras, o pastačius koją vos į šoną, ji susmigdavo į 1 metro gylį. Žavingai atrodė užralę kriokliai. Kai iki viršūnės liko apie 1.30h, kelionės tęsti nebegalėjome, nes prasidėjo baisi pūga. Snigo ledukais. Besileidžiantys turistai sakė, jog viršūnėje baisus vėjas. Tad mes ir daugelis kitų turėjo apsisukti ir keliauti atgal, nes sniegas dengė išmintus takelius. Nerizikavome ir dėl besiartinančios tamsos
• Nulipę nuo kalno, 4:53 pm važiavome traukiniu atgal iki Poprad tatry traukinių stoties ir iš ten važiavome automobiliu į viešbutuką
• Vėlai vakare važiavome į Vysoke Tatry, norėjome pavakarieniauti, tačiau niekas nedirbo. Tuomet patraukėme į Tatranska Lomnica miestelį, tačiau ir ten buvo tik užsakyti vakarai. Grįžome į Vysoke Tatry ir prisėdome “Smokovec” viešbučio kavinukėje Naujametiniam gėrimui [EUR 4.60 x 2 gėrimai]. Kavinėje grojo gyva smuiko muzika, kuri sukūrė švetinį jausmą
• 11:50 am važiavome link “Penzion Partizan” pensionato, nes netoli jo, kiap minėjau prieš tai, buvo apžvalgos aikštelė, nuo kurios matėsi visas Poprad miestas. Nuo čia stebėjome Naujametinius fervertus, kurie šaudė pusę valandos. Jei nuspręsite iš čia stebėti ferverkus, atvykite ankščiau, nes aikštelė prieš pat 12 h nakties buvo užsipildžiusi automobiliais

Sausio 1 trečiadienis, 2020
• Po pusryčių išvykome į Slovak Paradise National park – Slovakijos Rojaus nacionalinis parkas
• Automobilį priparkavome prie parko nemokamoje aikštelėje. Nuo informacijos centro pasukome link nuorodos Sucha Bela raj, Slovensko
• Ėjome kalnų tarpekliu iki Sucha Bela – Zaver, o nuo čia 5 km leidomės žemyn dviračiu taku. Krioklių trasa žiemą šiek tiek pavojinga, tačiau gražu pamatyti užšalusius krioklius. Reikėtų pasirūpinti tinkama apranga ir neslystančiais, neperšlampamais batais. Žygiavome apie 5 valandas
• 4:00 pm važiavome į Thermal Park VRBOV [EUR 9.5 x 1 asm., x 4 h]. Veikė keturi terminiai baseinai: pora vėsesnių ir pora karštų. Visi lauko baseinai pripildyti mineraliniu iš gelmių trykštančiu vandeniu, pasižyminčiu gydomuoju efektu. Maudynės padeda ir sergantiems širdies ligomis, ir turintiems problemų su nervų sistema, ir dar nuo gausybės negalavimų. Vienuose baseinuose vandens temperatūra siekia 26 laipsnius, kituose – 38 laipsnius karščio ir dar kartais tam tikrose vietose paburbuliuoja, bet ten pakliūti tikras laimės dalykas.  Labai gera vieta regeneracijai

Sausio 2 ketvirtadieis, 2020
• 9:30 am atvykę į Poprad priparkavome elektromobilį įkrovimo stotelėje, susimokėjome už parkingą [EUR 9] ir važiavome traukiniu iki Štrabske Pleso train station
• 10:40 am atvykome ir ėjome į “Plesnice” kavinę suvalgyti sriubos [EUR 5 x 2 sriubos]. Rekomenduoju paragauti česnakinės sriubos, pupelių sriuba taip pat buvo skani
• Sušilę keliavome pasivaikščioti prie slidinėjimo trasų Vysoke Tatry – Hory zažtov – Štrabske Pleso
Štrabske Pleso ežeras užšalęs, ant jo drąsiai buvo galima vaikščioti
• Papietavome kavinėje, kuriome ragavome nacionalinių Slovakijos patiekalų: bryndzove haluški [EUR 6.90], gemerske gule [EUR 6.90], alus 0,5 l pivo šariš [EUR 1.5], alus 0,5 l pivo šariš tmave [EUR 2].
• 3:45 pm po dienos praleisto kalnuose įsėdome į traukinį ir vykome atgal į Poprad miestą [EUR 2 x 1 asm.] Kelionė truko apie 1 valandą. Poprad mieste apsipirkome maisto “Lidl” parduotuvėje [EUR 7.77]

Sausio 3 penktadienis, 2020
• 10:35 am išsikraustėme iš viešbučio [EUR 170 x 2 asm., 4 naktys]
• Nusprendėme paslidinėti Tatranska Lomnica slidinėjimo kurorte. Išsinuomavome snieglentes ir šalmus nuomos punkte (adresas: Tatranska Lomnica 287, 059 60) [EUR 15 x 1 asm. snieglentė ir batų komplektas + EUR 2 x 1 asm, šalmas]
• Automobilį priparkavom šalia kalno nemokamoje aikštelėje (adresas: Tatranska Lomnica 05960 Vysoke Tatry – Tatranska Lomnica)
• 12:20 pm informacijos centre nusipirkome slidinėjimo pasą [EUR 50 x 1 asm.] Po 1:00 pm slidinėjimo pasas šiek tiek pigesnis, bet jį galima įsigyti tik po 1:00 valandos, o keltukai kelia iki 15:00 pm. Keltukai patiko, yra ir uždarų liftų keliančių į juodą trasą – Skalnata chata 1725 m.n.m. Vaizdai nuostabūs, buvome virš debesų. Sludinėjimui ilgam laikui čia nelikčiau, nes mano nuomone per mažai trasų. Slidinėjimui įrengtas vienas kalno šlaitas su trimis trasomis – mėlyna, raudona ir juoda, kurios dar šiek tiek išsišakoja
• Slidinėti baigėme apie 16:30 pm. Nuvažiavome grąžinti išsinuomotą inventorių
• Nusiprausti važiavome į buvusią nakvynės vietą “Garni Limbový Dvor“. Su šeimininkais iš anksto buvome sutarę dėl šios paslaugos
• Vykome į Zakopanę, pavalgėme “McDonald’s” greito maisto restorane [EUR 9.73/ PLN 41.30 x 2 asm.], ten įkrovėme elektromobilį ir likome nakvoti

Sausio 4 šeštadienis, 2020
• Prognozavo jog šeštadienį gausiai snigs, tačiau prabudę išvydomę lietų. Tad papusryčiavę “McDonald’s” kavinėje [EUR 2.81/ PLN 12 x 2 asm. pusryčiai], patraukėme link Lietuvos

Sausio 5 sekmadienis, 2020
• 04:00 am grįžome į Kauną. Viso nuvažiavome 2200 km

Mano kelionės išlaidos:

• Išlaidos maistui: EUR 62.61 x 1 asm.
  • Traukinio bilietai: EUR 3.5 x 1 asm.
  • Parkingas: EUR 4.5 x 1 asm. (Poprad mieste)
  • Terminiai vandenys : EUR 9.50 x 1 asm. (Thermal Park VRBOV)
  • Slidinėjimo inventoriaus nuoma: EUR 17 x 1 asm.
  • Slidinėjimo pasas: EUR 50 x 1asm.
  • • Apgyvendinimo išlaidos: EUR 85 x 1 asm., 4 naktys.(“Garni Limbový Dvor” ,adresas: Vrbov 153, 059 72 Vrbov, Slovakia)

Viso: EUR 232.11

metu, būkite pasiruošę
slidžioms trasoms,
padengtoms ledu. Pravartu
turėti apkaustus ant batų.