• English

Viena- Kroatija – Venecija
Rugpjūčio 6 – 18, 2019. Du keliautojai, 13 dienų kelionė

Rugpjūčio 6 antradienis, 2019

• 6:00 am pradėjom kelionę, 7:10 am įkrovėm elektromobilį Kalvarijų poste ir 7:50 įvažiavom į Lenkiją
• 11:15 am Lenkijos laiku (12:15 Lietuvos laiku), po 5 valandų kelionės (423 km) sustojom Varšuvoje. Lidl parduotuvės aikštelėje (adresas: Stacje Ladowania, Lidl) įkrovėm elektromobilį
• 4:45 pm Lenkijos laiku, po 2,5 valandų kelio sustojom netoli Katowice miesto. “Orlen” degalinės stotelėje įkrovėm elektromobilio bateriją
• Po 1h 20min kelio, 8:50 pm sustojom Čekijoje (adresas: Lidl, Sjizdná Svinon, Czechia)
• Įkrovėm elektromobilį ir dar 1 valandą (56 km) važiavom į Hranices miestelį. Čia nakvojom

Rugpjūčio 7 trečiadienis, 2019
• Važiavom link Austrijos. Kelionės tikslą pasiekėme už 161 km (3 valandų kelio). Sustojome Lidl įkrovimo stotelėje (adresas: Mitschastrabe 37a, 2130 Mistelbach, Austria)
• Įkrovėm elektromobilį ir važiavom dar virš valandos (57 km), kol pasiekėm Vienos centrą. Automobilį palikom nemokamoje Lidl įkrovimo aikštelėje (adresas: Davidgasse 47, 1100 Wien, Austria). Šios stotelės užimtumas gana didelis, todėl gali tekti palaukti savo eilės norint įkrauti elektromobilį).
Austrijos sostinę lankėm su elektriniais paspirtukais:
1. Pietavome “Bamboo” kiniečių bufete (už tam tikrą mokestį, gali valgyti kiek nori) [EUR 7.90 x 1 asm]
2. Pasiemėme miesto žemėlapį iš Tourist – info Wien
3. Burggaten Park – didelis miesto parkas
4. Amorem Mevm • Popvlis • Meis – vienas iš daugelio įspūdingų miesto paminklų
5. Hofburgo rūmai
6. Michaeler platz – aikštė, kurioje išvysite senojo miesto požemius
7. Domkirche St. Stepman – Šv. Stepono Katedra – įstabaus grožio (įėjimas į vidų nekainavo)
8. Votivkirche bažnyčia – taip pat įspūdingo grožio statinys
9. Rathaus – Vienos Rotušė (įėjimas į vidų nekainavo)
10. Rathaus Park – šalia Rotušės esantis parkas
11. Volksgarten Park – gausiai gėlėmis apsodintas parkas
12. IVStitia Regnorum VM Fundamentum Vm
13. Welt Museum Wien
14. Museumsquartier – paskutinius tris minėtus objektus apžiūrėjom iš išorės
15. Columbus Center (gatvės pavadinimas: Favoritenstrabe 83 – 77) – jauki pėsčiųjų gatvė, apsupta medžių pavėsio, kurioje daug kavinių ir parduotuvių
Vienos miesto architektūra nepakartojamo grožio! Austrijos sostinę lankėm apie 5 valandas važiuodami paspirtukais, tad pėsčiomis užtruksite ilgiau
• 00:30 am atvažiavom į Kroatijos Zagreb miestą. Įkrovėm elektromobilį prie Gradska Uprava Zagreb pastato. Čia dažnai atvažiuoja taksi automobiliai, tad teko palaukti eilėje norint įkrauti automobilio bateriją. Nuo Vienos važiavome per Vengriją, pravažiavom Sombathėjus miestą, taip pat kraštelį Slovėnijos. Šis kelias platus, su atitvarais, todėl saugu važioti net naktį. Užtrukom 5:20 valandas (328 km). Nakvynė Zagreb mieste

Rugpjūčio 8 ketvirtadienis, 2019
• 06:00 am pradėjom kelionę iki Delnice miestelio. Kelionėje užtrukom 2,5 valandos (142 km). Atvykom iki įkrovimo stotelės (adresas: Lidl, Lujzijana Ul. 40, 51300, Delnice, Croatia). Miestelio pašte išsikeitėm pinigus į vietines kunas
• Kita įkrovimo stotelė už 16 km (21 min) prie Bajersko jezero. Ežeras švarus, aplinka sutvarkyta, yra pėsčiųjų takai palei ežerą
• Toliau važiavom pusvalandį (25 km) iki Krk salos. Įvažiavimas per tiltą mokamas [EUR 5.32 / KN 39]. Mokėti reikia tik vieną kartą – įvažiuojant į salą
Omišalj – pirmas miestelis kurį pravažiavom paliko labai užimto kurorto įspūdį. Saloje dažnai sutinkami dideli kempingai, kuriuose kaina dažnai daug didesnė negu mažuose kempinguose. Keliuose kempinguose neleido nakvoti automobilyje (turėtume atvykti su kemperiu arba statyti palapinę)
• Apsistojom Pineziči miestelyje, kempinge Camping Punta Jerta [EUR 25 x 2 asm/ 1 naktis]. Šitas kempingas labai geras, gražios vietos maudytis, yra takai pasivaikščioti, miestelyje yra parduotuvė, vandens pramogos, kavinės

Rugpjūčio 9 penktadienis, 2019
• 12:00 pm išvažiavom iš Camping Punta Jerta. Už 12 km (17 min) atvykome į Krk miestą. Automobilį palikom lėtoje įkrovimo stotelėje ir paspirtuku važinėjome senamiestyje
• Toliau – Baška miestas. Pakeliui užsukom į “Wakeboard Cable Krk”, norėjom paplaukioti vandenlente arba vandens slidėm, tačiau lynai sukosi dideliu greičiu. Daugelis pradedančiųjų nukrisdavo net nepradėję trasos. Buvo sužeistų kuriems prireikė greitosios medicinos pagalbos. Tiems kurie moka, tai geras pasirinkimas, nes trasa ilga, kainos nėra didelės: 170 kn – 1 valanda + vandens lenta + šalmas/ arba 150 kn – 1 valanda + vandens slidės + šalmas.
• Už 19 km (25 min) atvažiavom į Baška miestą. Labai gerą įspūdį paliko papludimys, kuris nusėtas mažais vandens nuglūdintais akmenukais. Čia galima rinktis iš gausybės vandens pramogų. Įsimylėjau siauras gatveles, su mažomis, spalvotomis langinėmis, jaukias parduotuves ir kavines! Mielai čia sugrįžčiau!
• Nuvažiavom 29 km (36 min) nuo Baška iki Soline miesto. “Plaža Meline” paplūdimyje išsitepėm juodu moliu visą kūną. Tai įdomi ir sveikatai, odai naudinga pramoga (nemokamai)
• Važiavom 4 valandas (259 km) į Zadar miestą. Kaufland parduotuvės įkrovimo stotelėje įkrovėm automobilio bateriją. Nakvojom Zadar mieste

Rugpjūčio 10 šeštadienis 2019
• Apsistojom šalia Sukošan miestelio kempinge Malenica Camp [EUR 17.60/ KN 130 x 2 asm., 1 naktis]. Visą dieną leidom paplūdimiuose, maudėmės jūroje. Oro temperatūra + 34 laipsniai, Adrijos jūros vanduo labai šiltas
• Vakare su paspirtukais važiavom į Zadar miestą. Pakelėje iš močiutės nusipirkom vietinio raudono vyno [KN 30 – 1,5 l]. Aplankėm Zadaro senamiestį. Šį mėnesį labai daug turistų, todėl miestas atrodo ypač gyvas. Vakare miestas labai gražiai apšviestas

Rugpjūčio 11 sekmadienis, 2019
• 07:00 am šokau maudytis į Adrijos jūrą. Oras greitai šyla, + 25 laipsniai šilumos
• 12:00 pm išvykom iš Malenica Camp
• Stabtelėjome pasigrožėti Šibenik bridge. Nuo tilto žmonės šokinėja virve, tad galima tokia pramoga, kam patinka ekstremalus laisvalaikis
• Nuvažiavę 62 km pasiekėme Šibenik miestą. Pavažinėjom paspirtuku, miestas mažas, bet jaukus
• Toliau stotelė Split mieste. Nuvažiavom su paspirtuku pavalgyti į Split Mall terasą, nuo kurios atsiveria kalnų panorama. Automobilį palikom krautis City One prekybos centre
• 18:00 pm judam į Makarska miestą. Miesto centre, įkrovimo stotelėje sustojome papildyti bateriją. Sugalvojom važiuoti į kalno viršūnę Sveri Jure 1762 m/nm ir pasigrožėti naktine panorama. Pakilti iki tikslo trunka virš valandos (dienos metu užtruksite daug ilgiau, nes prasilenkti su kitais automobiliais užims nemažai laiko). Kelias eina pro Park prirode Biokovo. Įvažiavome nemokamai, nes mokama tik parko darbo valandomis: 50 kn važiuojant automobiliu ir 25 kn kylant dviračiu. Naktis, tamsu, todėl automobilių sutikome vos kelis. Klausėmės įvairiausių garsų, kuriuos skleidė čia gyvenantys gyvūnai. Sutikome arklių, jie draugiški, tad prasilenkėm be incidentų. Užvažiavome į viršūnę vienoje kalnų pusėje matėme Kroatiją, kitoje Bosnija ir Hercegovina. Likom nakvoti kalno viršūnėje

Rugpjūčio 12 pirmadienis, 2019
• 05:15 am atsikėlėm prieš saulei patekant. Ryte vaizdas Sveri Jure 1762 m/nm labai skyrėse nuo naktinės panoramos: aplink driekėsi kalnų masyvai, tolumoje buvo matyti Adrijos jūra, virš kalnų kilo saulė, o dangus nusidažė nepakartojamom spalvom. Danguje sklandė juodi paukščiai. Išsivirėm kavinuką kavos ir pasimėgavom akimirka. Tai buvo nuostabus, įsimintinas ir nepamirštamas rytas!
• 6:40 am pradėjom leistis nuo kalnų į apačią. Prasilenkėm su kitais turistai keliaujančiais automobiliu, motociklais, dviračiais. Vietomis prasilenkti ypač sudėtinga. Taip pat teko garbė susipažinti su kalnų karvėmis, kurios lyg niekur nieko pražingsniavo savo tikslo link. Baisu buvo, kad nesubraižytų automobilio savo dideliais ragais – smagi patirtis! Iš parko išvažiavome nemokamai
• Sustojome įkrauti baterijos Makarska miesto centre. Po to apsistojone kempinge Dalmacija Camp, Zaostrog miestelyje [EUR 17,30/ KN 128 x 2 asm./ 1 naktis). Krantinė nėra plati, nuklota akmenukais, graži. Čia praleidome visą dieną

Rugpjučio 13 antradienis, 2019
• 11:00 am atsigėrę kavos važiuojame į Makarska
Makarska mieste ėjome nuo pradžių iki galo Forrest Park Osejeva parko pėsčiūjų taku. Gale parko nudistų pležas, tačiau į tai nekreipdami dėmesio čia leido laiką ir ne nudistai. Čia tinkamos uoslos šokinėjimui
• Pietavome “Centrum Pizzeria”. Šioje picerijoje už XL dydžio picą (tikrai didelė) ir du vietinio 0,5 l alaus sumokėjom [KN 148/ EUR ]
• Ėjome į Park Šuma Sveti Petar parką nardyti prie uolų. Daug žuvų nebuvo, bet matėm labai didelį krabą. Po to pagulėjom Makarska paplūdimyje. Atviras paplūdimio dušas kainavo [KN 2/ EUR ] x 20 sekundžių
• 7:45 pm važiavom į Zadvarje miestelį. Pakeliui užsukome pas vietinius į namus nupirkom vietinio vyno [KN 30/ EUR x 1,5 l balto vyno]. Žmonės leido pas juos įjungti kavos aparatą, tad pasidarėme kavos 🙂 Sustojom prie Waterfall Gubavica. Kriokliai naktį gerai nesimatė, todėl atsigėrę kavos ir vyno likome čia nakvoti, kad šviesoje geriau pamatytume krioklius

Rugpjūčio 14 trečiadienis, 2019
• Ryte pasigrožėjom Waterfall Gubavica, Zadvarje kalnų tarpekliu ir kriokliais. Matėme kaip atvyko autobusai pilni turistų, pasiemė hidro aprangas, liemenes, šalmus ir kažkur išvažiavo. Susidomėję juos sekėme. Atėjome iki vietos, kur galima leistis uoslos kraštu žemyn į tarpeklį Lookout – Cetina Gorge/ Kanjon Cetine – Zadvarje.Yra įrengti trosai laikytis. Prižiūrėtojas įspėjo, kad be specialaus inventoriaus mes negalime leistis į tarpeklį ir eiti išsekusia upe
• Pasukome Mala Milinica pėsčiųjų taku. Šiame take didelė tikimybė sutikti kalnų ožius
• Toliau važiavom į Omiš miestelį. Važinėjom paspirtuku, ragavom XL picos ir alaus [KN 125/ EUR ]. Maudėmės jūroje, paplūdimyje buvo nemokami, atviri dušai
• Automobiliu pakilom į kalną Ivan Meštrović – Mila Gojsalić Statue. Nuo čia atsivėrė kalnų panoramos, Adrijos jūra ir River Cetina upės grožis
• Važiavom pro Trogir salą, kurios senamiestis yra įtrauktas į Unesco saugomų objektų sąrašą. Aukštai nuo kalnų pasigrožėjom uosto ir salos naktine panorama
• Nakvojome Beach Bar Malaga papludimyje. Tą naktį pakilo labai stiprus vėjas. Graži vieta nakvoti. Aplink supa kalnai ir jūra. Čia sustojo ir kiti turistai keliaujantys su kemperiais

Rugpjūčio 15 ketvirtadienis, 2019
• Atsikėlę 8:00 am nuo Beach Bar Malaga pajudėjom link Karbolag miesto. Hotel Zagreb Karlobag galima pavalgyti švediško stalo pusryčius už 6 Eur asmeniui
• Sustojome Sveti Juraj mietelyje. Ant molo pasigaminome pusryčius, išsivirėm kavos. Sugalvojom toliau važiuoti ne namo, o į Italiją, pamatyti Veneciją. Važiuojam!
• Kelias link Trieste miesto Italijoje per Slovėniją, su sustojimais įkrauti elektromobilį. Slovėnijoje paragavom Burek patiekalo, jis populiarus ir Kroatijoje. Tai gaminys iš tešlos, įdarytas mėsa arba baltu sūriu
• Toliau važiavom pro Grado miestą Italijoje, tikėdamiesi pamatyti kažką gražaus, tačiau matėm tik užlietas Adrijos jūros pievas. Važiuojant palei jūrą link Venecijos, pakrantės nesimatė, nes ji apaugusi medžiais ir krūmais
• Automobilį palikom nemokamoje įkrovimo stotelėje 15 km nuo Venecijos salų ir paspirtukais dviračiu taku nuvažiavom iki tikslo. Pylimas nuo žemyno iki Venecijos širdies labai ilgas. Daugelis renkasi važiuoti traukiniu, autobusu, dviračiais ar paspirtukais
Veneciją lankėm sutemus. Paspirtukus prirakinom, nes vandens policija sustabdė ir įspėjo, jog važiuot negalėsime. Vėliau supratom, kad išties būtų nepatogu nes gatvelės tarp kanalų labai siauros
• Klaidžiojom Venecijos gatvelėmis iki išnaktų. Viskas unikalu! Linkiu kad kiekvienas tai išvystų! Veliau dangus niaukėsi ir pasipylė žaibų šviesos. Skubėjome pravažiuoti pylimą, nes vėjas kilo labai greitai. Pasiekę žemyninę dalį galvojom, kad blogiausia praeityje, bet tada pradėjo lyti kaip iš kibiro. Kelio nematėm per lietų. Sušlapome iki apatinių! Tai buvo tikrų tikriausia audra, o mes ant elektrinių paspirtukų važiavom per prilytas balas, melsdamiesi, kad jie nesugestų. Grįžę prie automobilio nusimetėm permirkusius rūbus bei batus, ir stengėmės kuo greičiau sušilti. Nakvynė automobilyje, įkrovimo stotelėje

Rugpjūčio 16 penktadienis, 2019
• 8:00 am išvažiavom iš Italijos įkrovimo stotelės. Važiavom link namų per Italijos Udine miestą, Austrijos Villach, Klagenfurt miestus, pakeliui pravažiuojant Wörthersee ežerą. Toliau pro Graz miestą link Vienos. Austrijos Alpės paliko gražios gamtos prisiminimą. Nakvynė Schischaukel Mönichkirchen-Mariensee aikštelėje prie slidinėjimo trasų. Vakarojome ant kalno viršaus. Vakaras buvo vėsus + 15° laipsnių šilumos

Rugpjūčio 17 šeštadienis, 2019
• Šeštadienį kelionę tęsėme per Vieną (Austrija), Ostravą (Čekija), Katowice, Częstochowa, Varšuva (Lenkija). Nakvynė Varšuvoje

Rugpjūčio 18 sekmadienis, 2019
• Kelionė link Lietuvos per Lomza, Augustow, Suwalki miestus (Lenkija)

Shopping cart

Subtotal
Shipping and discount codes are added at checkout.